יום שבת, 12 בנובמבר 2011

משחקים חשיבה


משחקי לימוד מגניבים הם דרך מהנה ומעניינת לילדים ללמוד מתמטיקה. מתמטיקה, עובדות מאסטרינג חיונית עבור התלמידים כאשר הם לומדים חשבון ועוד.
מתמטיקה בסיסית חיונית כפל, חילוק ארוך, כמו גם עבור תוספת משולשת ספרות וחיסור. חינם העובדה שמתמטיקה במשחקי לימוד הם דרך מצוינת עבור התלמידים לתרגל את עובדות המתמטיקה שלהם ולשפר את כישורי המתמטיקה שלהם.

משחקי לימוד באינטרנט ופעילויות מתמטיקה יכול להיות כיף יותר ויעיל יותר (ויותר "ירוק") מאשר עבודה אמיתית על דפים במתמטיקה. לאלו למידה להתרבות, המון תרגול וחזרות הוא הכרחי. מלבד משחקי לימוד, תלמידים יכולים להתחיל על ידי לימוד מספרים מוזרים ואפילו לפני שעבר עובדות בסיסיות במתמטיקה ואז מתקדמים יותר. אם התלמידים צריכים להתאמן רק קטע אחד של השולחן פעמים, זה המקום בשבילם ללכת.
משחקי לימוד הם לא רק עבור תלמידים אמריקנים תלמידי למידה ESL (אנגלית כשפה שנייה) יכולים ליהנות, מדי! תלמידים בכל הגילאים והיכולות אוהבים משחקם במשחקי לימוד באינטרנט, בין אם הם לומדים כתיבה, חשבון, איות, מדע, מדעי החברה, אמנויות או שפה. תלמידים מכל הגילאים יכולים לשפר את הציונים שלהם מצליחים יותר בבית הספר עם קצת תרגול חינוכי עם שיעור מקוון במשחקי לימוד.

החשוב מכל, ילדים בכל הגילאים נהנים תוך כדי למידה באתרי משחקי לימוד ובעיקר באתר המשחקי לימוד שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה